Thursday, August 19, 2010

最後今晚


2010-08-19 (Thursday)

最後今晚 明晚只得冷飯

最後今晚 明天你不要殘


話咁快就黎到最後一日, 聽日就舉家走人去nyc 了

尋晚食buffet 前去左muji 買了本相簿




整左本相簿送俾lanie, 因為佢9月中走

請到十九年工人的the leung's 要獨立了

最煩就係要自己洗衫..... 唉

相簿應該係佢地最想要既禮物啦, 可以記住我地的樣子

wish you will have a wonderful life when you go back!


今晚去左我落機果晚就去食的伍仔記

其實我覺得唔係真係咁好食, 只不過大伙兒去可以好好好噪咁食飯

同埋狂隊beer~~~

因為美國未夠21歲係唔可以飲/買酒架

所以我每次返黎都飲盡佢, 只不過係每次的份量都比以前多-,-


今日有對面海既代表, 多謝你黎呀姑姐!!


大家都係幫大佬仔賤行,

因為佢將會同我一樣去美國讀書喇!!

點解你無我2年前走果陣咁傷感既?? 果日真係喊到我死呀

係喊到我去美國都仲係可以郁d 就喊.. 心情好難先平伏得到


包包送左本schedule 俾大佬仔, 唔知佢係咪真係會用呢? ha


對第三個爸爸-姑丈 :)

係呀, 我有3個爸爸架..

第一當然係我親愛的爸b, 跟住就到伯父, 再跟住就到姑丈喇haha


wa eason, 拿拿聲同你影張相先啦!! (好無聊-,-)


多謝契媽牙痛都黎食飯!! christmas 見啦:)


食完飯, 姑丈一句: 食唔食甜品呀?

成班人就浩浩蕩蕩去喇緊係~~~~

其實當時我媽已經開始黑面.. 因為佢話我地仲未執野

(聽朝7點要出門口) 其實我一早諗住唔訓的haha

同埋我地執野既speed 不嬲都好快, 我都唔知佢黑d 咩野面!


我會好掛住你2個癲佬架~~


我地4個今次未打過牌呀!!!!


我好認真咁睇緊食咩好架~


點解姑姐咁既樣既??


咪就係呢個囉.. 你地會覺得佢係咩野名堂???

雞蛋布丁? 咁你就錯喇! 佢話呢個係熱既cream brulee wor

完全係我意料之外的咁唔好樣.. 非常失望呀!!


睇下我個樣就知啦


仲要1d 都唔好食.... 我同姑姐都勁失望呀!!


包包呢個面包布丁就唔同喇, 非常好!


仲有呢個係不是腸粉榴槤味


我1d 都唔好.... 但你睇下我媽食得幾開心


叫多個不是腸粉,mango味


我都食得津津有味架~~ 好似嘔白泡咁haha




我親愛的表哥.. 好似由細到大都係直呼你名字

唔緊要啦, 我地咁鬼frd~~~ haha


呢個原味心太軟又係敗筆, 個心1d 都唔軟呀


反而呢個macha 味的心太軟就軟喇~~


好喇, 我地既三舅母打哂喊路

再唔走返去執行李就有排佢黑面喇!!


12月見喇!!!

No comments:

Post a Comment