Monday, August 2, 2010

同陽光玩遊戲! part 2



back to >>> 同陽光玩遊戲!



上水後抖陣, enjoy 下d sunshine 先 :):)






非常靚的天


此時姑姐晌冰筒度拎出小黃肉西瓜


每人分得半個!!!! 好甜好冰凍.. 透心涼呀!!


15分鐘後我地黎到海下自然保護區


我地黎呢度繼續浮潛呀!


好耐之前黎過一次, 都有d 印象

今日水真係比較濁, 而且人都唔少.....所以魚比較少d

不過晌我失望之制有一大群魚仔走過!


好鐘意呢張相, 最主要係因為見唔到我個樣wahaha


can you find the fish???


姑丈拎左隻水母俾我睇 (放心, 佢果陣wore gloves)


hi~~~


海刺呀!


呢張係是日最清的海底相


我個咀唇俾d 咸水那到我痺哂....


手都皺埋, 上得水lu


嘆下太陽, 好c 服呀~~~~~~




thanks 姑丈今日帶我地去玩呀!!!






No comments:

Post a Comment