Friday, August 6, 2010

小圈子飯局 第二回



終於都搬左入宿舍settle 好

今日去完o day, 聽日就正正式式做一個大學生喇!!

good luck to me :):):):)



依家返到二十日前....

2010-08-06 (Friday)

小圈子飯局第二回的地點選址pizza express

一返黎第三日同另一位朋友去食

食完我已經話: 一定要同我班frds 黎再食! 咁樣先試得多野

當然就係搵呢班怪獸啦haha



呢個都靈pizza 係必食推介!! cheese 味好重

同埋不嬲mushrooms 同cheese 都好夾, 完全唔洗擔心會唔好食


呢個meatball pizza 就差左少少...

緊係啦, 都唔係我揀的wahahhahaa


基哥個樣話左俾我知: rhonda, 你快d 影完俾我食啦, 我好餓呀!!


呢個cabonara 都係一個好保守, 一定唔會唔好食的choice


個人對茄汁的pasta 無乜好感, 所以唔係好鐘意!

although 我知煮熟左既tomato 入面的茄紅素係非常之有益... haha




都未食完班怪獸已經話唔夠飽

所以我地決定行落jordon,

去我地一年前摸門釘既堂記 (可以追溯返去 密密見! )

今日終於有開門喇!!


行到過黎已經成身汗... 仲要等位同晌街邊食熱野....


hogap 又埋檔!

話說頭先我地晌海防道果邊行到去新港中心時

hogap 無啦啦mau 左晌地下晌果袋度搵野

跟住阿lin 無啦啦大聲話: 喂埋黎睇埋黎揀喇~~ =.=


仲未去hair cut 的billy 已經熱到呆左

( 你可以見到我地後面都有人等緊位.. 我地等果時已經話要等30mins..)


咁我地叫住野食先啦, 因為嗌完都要等佢即刻整!






我個眼袋同我對眼差唔多大...


呢個係炸兩, 非常好味!


跟住呢個係豬潤燒鴨


同埋叉燒燒鴨

班怪獸唔肥的都唔嗌-,-


熱住咁樣食.... 別有一番風味..


好快我地又見嚕hehehe



No comments:

Post a Comment