Sunday, August 1, 2010

(打尖) HAPPY BIRTHDAY TO ME!!! PART2






食得飯, 姑丈打左兩枝有汽白酒黎俾我地開


我好似都係第一次開... haha


留意相既加手邊, 已經有人開始呢埋


呢邊仲勁呀!! 睇下佢地幾醒..

姑媽仲勁, 識遮埋上面hahaha




開完之後佢地唱埋生日歌, 立言就走黎強吻我

將我禁落地下-___-


人地爸爸仲要黎幫個仔一把.. 好可惡呀!!!


佢都未鍚到落黎d 口水就流左落黎先


cheers~~~~


我最愛的麻麻~~~ 超可愛~~


今晚訂兩個蛋糕都係from awfully chocolate

一個我, 一個同大佬仔補祝生日

我地個生日日期好搞笑架, 我31, 大佬仔13!


又係我最愛的blow candle 時間


make a wish, 姑丈話我有兩枝candles 可以許2個wishes~~


yeah~~~


cut cake! 左下角有位小朋友已經急不及待


真係慢慢等


立言: 表姨, 表舅父, 你地切完未呀 (呵~~~~欠~~~~)


晌等姑丈返轉頭車佢地既時間, 呢位救生員經已訓-ed


立言: 包(表)舅父做乜訓晌地下架??


同契婆影張相先!!!

呢個又係錯的稱呼-__- 契媽係我的, 立言叫佢做契婆??


一話同姨婆影相佢即刻咁樣haha


呢張唔錯haha


立言幫我影架!!


我影完佢又話要我幫佢影, 又要做返咁既樣haha


再同佢影就發難, 呢埋!!


多謝向位送我的禮物ssss同利是ssss~~~~


特別鐘意呢個!!! 其實係我叫伯娘佢去日本時幫我買


點知佢話唔收我$, 當送俾我做生日禮物!!!

多謝你呀!!! 依家就要物飾d 好香好relaxing 的香薰油, 有無好介紹呀???




No comments:

Post a Comment