Sunday, August 1, 2010

同陽光玩遊戲!



7月31日的可以追溯返去我的打尖blogs





2010-08-01 (Sunday)

終於都update 到8月的blogsssssss ~.~



生日翌日, 我地一家跟左姑姐姑丈出海

細細個的summer 好多時星期日都成家跟姑丈佢地去fishing

大個就愈來愈少.. 一來過左美國讀書, 二來我咁早真係起唔到身!

今日跟佢地去既原因最主要係好耐無出過

同埋返黎咁耐只係去過一次沙灘咁大把!



大佬仔有專人幫佢查太陽油


今日個天真係勁靚


haha 我同朋友去beach 唔會住背心架

係因為今日晌個大海無咁多人我先敢著-,-


我地去左赤洲對出既公海度釣

今日好多石狗公呀... 放落去就有, 放落去就有.. 黎得好密!

呢條叫油追... 我記得最後佢係被放生的


媽咪釣到比較大既魚呀


石狗公唔kum 養的.. 睇下好多都已經say byebye-ed


起錨!! 我地去埋d 食lunch


呢張影得唔錯呀!!


我地既lunch 係canned food 同面包再加chips


呢張係姑姐最鐘意既相!! color 好豐富呀!

咁好天就算一部DC 仔都可以影到好靚既相


全船的3位female


我地既captain


我地去左南蛇灣, 開始左我地既浮潛之旅


不過因為前幾日落過雨, d 水好濁呀!!


姑丈準備跳水喇!


超鐘意浸晌個海入面










呢個灣無野睇!! 我地上水出發去下一個地點喇~~~~~

go to>>> 同陽光玩遊戲! part 2



No comments:

Post a Comment