Thursday, August 5, 2010

與項寶寶大玩七小時! 下集




阿b 帶左我入房叫我幫佢拎個sir sir 出黎俾佢玩



玩玩下大佬仔來到, 佢又俾個風扇俾細佬哥哥睇

都未見過大佬仔個樣咁lum


媽媽教佢雙刀, 佢又即刻不停晌度啄啄啄


玩玩下玩埋我個電話,

阿b 見到我個bearbrick 時佢話:

「姐姐你個熊仔好得意呀!!」

跟住就將佢貼落塊面度好似攬住佢咁haha

你仲得意呀!!


呢日無啦啦落勁勁勁大雨

阿b 就企晌safa 度: 「哇好大雨呀!!!!」


無啦啦我拉左佢去扎辮, 佢又乖乖就範

扎完之後我叫佢出去問下媽咪靚唔靚

跟住佢走出廳好大聲話: 「我靚唔靚呀~~~~~~~~」

真係俾你笑死呀!!


是日上黎打搞契姐去佢屋企度打邊爐

要佢準備一大輪真係辛苦哂你呀!!

所以我地買了一個極好味的tiramisu 黎haha


睇下阿b 期盼既眼神就知佢幾想我地快d 唱完佢吹candle la


吹左好多次都唔得, 終於都得喇!!


倒轉把刀cut cake hhaa


阿b 俾契姐整估, 後尾阿b 晌我相機睇返張相時

佢指住好不滿咁話: 「好污糟呀!!!!!!!」


嘿嘿, 禮物項珮b


同佢個BB 影相, 影左好多張架~

因為影完阿B 就會過黎睇返張相, 跟住我問佢得唔得呀??

佢話唔得!! 跟住就走返埋去坐定定等我影相.. very cute***




出blog 之日阿b 病左入左醫院呀...

快d 好返精神返啦!!! get well soon!!



No comments:

Post a Comment