Wednesday, August 18, 2010

小圈子飯局 暑假最終回




2010-08-18 (Wednesday)

仲有兩日就返nyc 了..

今日當然要同我班怪獸食下飯啦

其實剛過去的星期六都同左好朋友們去左bbq

可惜熱得太交關的關係我地一張相都無影過.. wt a pity....



上年我地都有去食buffet 架 --> 貴到傻的buffet 之旅 PART 1

今次我地選址shangri-la, 本來係揀kowloon hotel 的

點知佢同我講full-booking 擺左我落waiting list

見到shangri-la 都做緊discount 就去啦!



點知..... 都幾失望..

幾年前去時我係覺得好okay 架.. 點知依家??... :(


呢班大細路今晚竟然有玩具玩


我好似好耐之前見過ha


hogap, 你好好keep 住呢張相


我真係無咩可能再用呢個眼神望住你架喇haha




呢對情侶太痴纏喇! 好惡頂呀!!


呢兩個係成日撞衫的好朋友.. 試過帽,衫,褲,鞋,袋都係一樣架-.-

係不約而同地架.. 好癲


好耐無見的lin 嫂 : ) 對上一次見佢又係buffet


haha 我個頭真係好好大呀!!

不過頂帽既design 都有問題呀

我諗班AAAA迷怪獸見到我咁打會打我


又係開心一晚


12月返黎我地再周圍食野啦!!


食完同billy, hogap 去langham 睇step up3

睇到我個身不自主地郁.. 睇到佢地跳舞係好有想大嗌既衝動!!

同埋可能佢晌nyc 拍, 又係講college freshman year

有好親切感呀!! 仲有.. 我發現有個位係疑似晌我學校拍的

haha 好想好想再睇多次呀!!!!!!



唔該哂billy 呢位超級大好人先生送我去搭小巴

仲要跑成條街俾返本相簿我hahaha



No comments:

Post a Comment