Thursday, August 5, 2010

與項寶寶大玩七小時!



2010-08-05 (Thursday)

上次見呢個BB,

因為佢見到我一來到就同契媽hug

跟住佢呷醋鬧我, 唔理我

今次黎我都有心理準備佢又無唔理我

仲好衰咁叫契媽我一到你唔好同我hug 呀haha

事前亦都買左份小禮物俾阿B 引下佢



點知去到, 契媽唔晌度

契姐叫阿B 拎野俾我飲之後就聊我玩

不停講野, 我黎咁耐佢講足咁耐野@@ 非常勁


今日帶左我份生日禮物去契姐屋企影阿B

thanks 媽咪, 亦都要thanks 我位大好人朋友幫我買:)


我拎個相機出黎, 阿b 就話: 幫我同bb 影相丫!


haha 你真係好鐘意你個bb wor


跟住我問佢: 可唔可以同我影相呀??

佢: 我幫你影丫, 我幫你影丫

then 就拎左個相機咁樣擺

soooo cute






話說早前晌契姐facebk 見到佢擺左段video

阿b 開唔到枝野跟住超肉緊咁講: 咦~~~~ 開~~唔~~~到~~呀~~~~

我想事件重現多次, 就叫佢自己開包棉花糖

最後影到呢個肉緊樣, 成功呀!!


睇下佢幾想食.. 口水就跌緊出黎喇!!


有得食不知幾開心~~~~


突然之間佢向住個地下不停bu 口水非常核突


但你見到佢又會自己抹返你又覺得好好笑

(佢得兩歲架咋!! 但佢既行為同語言上似三歲)


阿b 牌V


送左個hello kitty 風扇俾阿b, 裡面有塊鏡的

佢話要幫bb 照鏡呀


我問佢查左mascara 未, 佢話: 查左!!

No comments:

Post a Comment