Wednesday, August 11, 2010

表姊弟K團



2010-08-11 (Wednesday)

婆婆已於尋日下午晌白普理過身

第一次親眼見到一個人晌你面前,

由用盡所有力去呼吸, 再突然呼吸變到好慢好慢, 再繼而斷氣.......

第一次親眼見到阿婆喊..

 晌佢斷氣前10秒,  佢突然之間不停不停咁喊

可能佢係唔捨得.... 又可能佢係好驚....

第一次親眼見到身邊的人晌佢斷氣一刻不斷嗌佢個名

然後佢突然吸左一下大啖既氣... 佢返左黎!!!

只要阿婆唔洗再痛, 唔洗再訓晌張床度動彈不得就可以喇



而今日, 我同大佬仔照原定計劃出去tst 同表妹唱k

我地揀左唱happy hour.. 有學生證既就有得平喇!

(不過唔知出blog 之日仲有無呢個special offer)






我地唱左3個幾鐘


唱左好多好多歌...


當中緊係好似晌eason concert 咁不停晌佢既歌啦!!

最近發上了佢既「我甚麼都沒有」, 非常之好


我地又嚇表妹廁所有污糟野


其實就間接嚇埋自己.. 搞到我地2個要行孖beat


其實有咩野好驚呢??


呢張好搞笑, 我地話要v 手影啦

要渣機無手v 既大佬仔決定用個口黎v.. 真係吹啤啤


唱完帶左表妹去食frozen yogurt..

其實我2日前先食完


呢個位於新文華中心地下的holly cow

佢既frozen yogurt 大大杯.. 而且仲好好味好抵!!

價錢係同平日果d 細細杯差唔多

而且佢既落足dressings


表妹都話勁好味呢!!


下次返香港必定再黎食!!




No comments:

Post a Comment