Wednesday, August 4, 2010

中五放榜日+farewell rochelle :(



話咁快我已經返到new york 幾個小時了

2010-08-04 (Wednesday)

兩年前的今日係我中五放榜之日

今日就到麻麻最細果兩粒孫放榜喇!!

恭喜我的表妹子考得高分仲可以原校升

而我細佬..... 一早打定輸數過美國啦haha



我地今日就去姑姐屋企'慶祝'

其實都唔叫慶祝, 因為我表妹約左人去街-,-



姑丈開左枝ice wine.. 因為有blueberry chesscake 食, 非常之match!!

近城市花園果間starbucks 既blueberry cheesecake 整得唔錯

係我食過咁多間以來最好味果間! 


播緊小時候的video, rochelle 訓著左-,-


跟手就落樓下食飯...


今日應該係最後一日見到你喇 :(


we hanged out from vancouver to hong kong and now you are leaving

i gonna miss you soooo much, rochelle :'(


不過其實我地christmas 又見架喇haha


我最敬愛的麻麻




聖誕, 全部人都會返黎香港

為的就係chris 哥哥的wedding party


chris, whats wrong with your hair style????




No comments:

Post a Comment