Thursday, August 12, 2010

與項寶寶high tea



2010-08-12 (Thursday)

一星期之後, 我地再與項寶寶見面

不過因為阿婆過左身, 我地守孝唔可以去人地屋企

所以我地就出黎high tea 喇!!



今日契媽放左佢契仔契女飛機

不過我地都食得好開心haha

你睇下阿b 要契姐點樣餵佢食野~.~


佢仲好enjoy 架, 真係俾佢笑死呀! haha


今天第一次見到阿b 穿校服裙

紮條邊仔, 即刻女仔哂呀!!


食完我地走圍行下, 阿b 不停倒亂

我地就晌後面善後

你睇下大佬仔就知啦.. 佢執返阿b 拎出黎戴果d 太陽眼鏡haha


原來沙田都有飄色架~~ 你睇下下次有無咁好彩見到~ haha




聖誕我再返黎同你玩啦!!



No comments:

Post a Comment