Saturday, July 31, 2010

(打尖) HAPPY BIRTHDAY TO ME!!!



2010-07-31 (Saturday)

HAPPY BIRTHDAY TO ME!!!!!

由知道今年生日係星期六開始就諗住開party!

不過都會同屋企人開, 好少同朋友一齊

數數手指, 咁多年生日同朋友講既次數都無五次


生日緊係要著新衫啦!!


今日計埋自己一共有22個人晌屋企haha





呢位小朋友非常之shy (其實係扮的)

又呢埋係爸爸件衫入面, dirty!


有人陪佢玩都好d


開始唔呢埋晌房, 出廳喇!




晌我好細個時, 我記得麻麻有張相都係咁樣坐架!




個個都學麻麻咁坐haha


我第二個阿媽- 姑姐:):)


呢張影得好好, 構圖唔錯!!


勁似果d 等救援的災民-.-


我媽咪得返個頭咋hahaha


呢張我同大佬仔都幾似樣


契媽一黎同我講左生日快樂先後就趕住搵佢契仔

仲要即刻飛撲埋去果隻hahaha


當我地玩到好高興之制,

呢位小朋友就走出黎塞住耳仔不停話:

noisy!!!noisy!!! shuuuu shuuu shuuu

今日邊個生日呀!!?? 你又唔出黎玩~~


不過呢位小朋友都幾好,

見自己阿媽俾人蝦佢黎蚊開包表舅父


玩到抱起佢hahaa


我都知你唔係好想同我影相架喇, 不過你唔可以拒絕

表姨生日, 表姨大哂hahaa


呢張係我呢晚最喜歡的相, 好靚呀影得!!!


契媽同兩位契仔女


我提議話企膊馬

點知呢位小朋友興奮到流口水, 流左落去彭子咕個頭度

影呢張相時咕話: 佢唔會流左口水落我個頭度呀~~~~???


睇下立言幾開心~


立言大部分時間都呢晌媽咪間房,

個個走去間房度tum 佢, 大亂呀!!


多謝你黎我的party 呀, 毛叔叔:):)


包包同立言玩捉依因, 佢成晚不停話: 包(表)舅父晌邊呀??

其實包係我表哥, 同立言無關係的..

咁叫第日會唔會搞到佢亂哂架???






3 comments:

  1. Happy Birthday Rhonda
    [版主回覆08/01/2010 02:40:00]thanks:)

    ReplyDelete
  2. 遲左個幾鐘姐,,有心唔怕遲啦,,
    rhonda,,happy birthday*
    [版主回覆08/01/2010 02:40:00]thanks:)

    ReplyDelete
  3. happy birthday~~

    ReplyDelete