Tuesday, July 27, 2010

書展last day, nice to meet you all!!



2010-07-27 (Tuesday)

書展last day... 代表我聽日開始失業喇!!!

最後一刻, 我地實行買一送一, 清哂d 書!


我地每個人都好落力架, 因為買幾多一陣食飯分分鐘唔洗錢!


呢個書展, 最開心既就係識左十幾個新朋友


全部都大癲大肺得既!! 包括我地既manager!!


雖然當中都有d 唔多開心既事發生


之但係可以睇得出我地呢班人有幾團結!!

衰d 講句.. 可以睇得出我地呢班人係幾咁八婆八公


除左識到好多新朋友之外, 我仲袋左好多野落袋

由一開始話要做top sales, 到最後變左hae 住黎做

manager 又成日捉我埋一邊傾計, 又會話我知佢地d 策略

我真係學識左好多人情世故同做生意既野


出年我有無機會再做呢?? KK 你出年仲請唔請我呢個hae 工呀??

我認真既時候真係得架!! 雖則你話我既特點就係無特點.. (呢句野都幾hurt)


七日前我幫手開箱set 場.. 七日後同樣好多紙皮箱晌地下

只不過今次係pack 哂d 野運返公司...


諗返起, 呢七日真係玩得勁勁勁開心!!

識到你地係一種緣份, 係一種福氣


快d 約實晌我臨走前癲返晚啦!!!!




七日前痴左好多個鐘頭既wall paper...

七日後用唔洗一個鐘就拆哂


收工之後, 我地呢班part time 大伙兒落cwb 打邊爐!!


呢晚玩得好開心呀!!!






搭亡命小巴返屋企時, 我不斷諗返呢七日的'辛酸'

我會好掛住呢個感覺, 因為我知聽日開始我會覺得好空虛

希望出年再見返你地, 再一齊做書展啦!!!!



No comments:

Post a Comment