Thursday, July 29, 2010

入長洲食飯



婆婆星期二已經離開左我地喇....

因為下星期五我地就返美國既關係

佢既後事將於黎緊既星期一,二搞掂... 非常之快

2010-07-29 (Thursday)

今朝同姑姐上mainland 做腳底按摩

岩哂返左一星期工腳勁痺的我

由於今晚要去長洲食飯, 所以我地來去匆匆

按完就趕返落黎沖涼換衫喇



我地揀左搭star ferry 再轉船入去

經過文化中心聽到orchestra 聲

醒起今日我位好朋友有show 呀!!!!

背住相機的係白sir, 我中學時brass band 的指揮


扮下tourist 先hehehehhe




之前書展放工我都唔會搭地鐵, 而係去搭star ferry 過海

吹下海風不知幾舒服呀!!!


姑姐話要學下我用大機自拍wor haha



呢味椒鹽撻沙魚都幾特別

不過對於生左兩位痱滋既我黎講真係好熱氣


rochelle <3<3


呢個都okay.. 其實今晚既野都唔係好好食......


飲酒就飲得多...

我呢個暑假又比之前飲得多酒喇


飯後甜品!!!


有芒果糯米糍同榴槤糯米糍


對榴槤極度抗拒的我試左呢個芒果

好好味呀!!!!! 試問榴槤果個都好正!!!!

呢個係老闆幫我地去d 街邊檔度買架... thankyou!!




睇呢張相就知我媽係kind of drunk la


夜晚做I I ... 晌車尾訓著左... 真係好倦呀!!




No comments:

Post a Comment