Saturday, July 24, 2010

Toy Story 3



2010-07-24 (Saturday)





今日書展一收工就飛去mk 同班好友們睇toy story 3

相信呢套係最多成年人入戲院睇既卡通片



十五年前的toy story

正是小女第一次入戲院睇既戲!

所以有一個好深好深既情誼結晌度

來到第三集 就算前一晚收12 點第2朝返10點

我都頂住仆出去同班朋友睇

依然係懷著好期待的心情入cinema 睇



雖然3D 同唔3D 都無乜分別

不過見到woody, buzz lightyear 同andy

我從心底裡發出一個微笑

由andy 岩岩擁有woody, 到佢依家入college

自己都覺得好有親切感 (可能因為我又係今年入大學)

呢套係我唯一堅持要睇中文的外國片

依然係咁好笑!!



最後送別woody 佢地果一幕

我真係好唔捨得咁喊........ :(

唔知我已經扔哂果d 玩具去哂邊呢??

會唔會晌堆填區訓緊覺呢??







No comments:

Post a Comment