Saturday, July 10, 2010

Sun of the Beach @ 舂坎角



2010-07-10 (Saturday)

終於同d 好友們見面!! 我地今日去沙灘bbq 呀

係呀, 你無聽錯呀, 我地小暑去沙灘bbq呀 -______-

今次特別在我地其中兩位朋友渣車入去舂坎角

性命落左兩位P 牌手上你都唔好話唔驚呀!!


kawaii 帶埋b 仔黎呀!!


不過可惜公眾泳灘b 仔suppose 唔入得

乖乖地留晌個狗袋度啦... 好慘呀熱死佢呀真係

我地買左普通既野食之外, 仲買了扇貝同花甲

唔該哂兩位司機大哥車出車入之外, 仲要去買送啦!!







今日個天真係勁靚!!!




不過d 水就麻麻...... 近岸有好多好多的垃圾

我出左去一次, 要經過重重blocks 先入到.... 仲有好多石









咁樣睇真係幾靚架~~~~


同埋又少人呢~~~


好靚呀呢張:):)


似唔似佢地去偷情呀? haha








kawaii 有長長的eye lashes, 佢唔洗查mascara d eye lashes 都係超長架!!




跟住我地就返fanling 柴娃娃上阿燁屋企打牌同睇波

倦到爆炸的一日!!!



1 comment:

  1. 好懷念呢个滩,  太耐冇同朋友一斉去玩啦!
    [版主回覆07/31/2010 12:15:00]不過我真係覺得呢個灘真係幾dirty!

    ReplyDelete