Monday, July 26, 2010

倦爆去韓燒



2010-07-26 (Monday)

聽日就last day... 今日開得最多單既一日

放工仆去旺角見下我班中學時期既好朋友

去食korean bbq 為大我四日既綠雞慶祝生日



每次返黎先見得你地一次.. 都唔係好夠喉!!






我地幾個中一開始一齊返教會架喇~~~


過左12點, 生日快樂!!!!!!

壽星仔喂我地食蛋糕:)


呢個綠雞.. 返工練多左muscles

有人打俾佢時第一刻唔係聽電話

而係zip 住個袖show 下d muscles 再聽電話-________-


三小時短聚就散喇...

今日收10點... 聽日返10點呀我!!!


明天就係書展last day..

我知自己將會非常之咁唔捨得!!



No comments:

Post a Comment