Saturday, July 3, 2010

Vancouver DAY4: it's cake time!!






食到勁飽我地決定出去散散步先!!


溫哥華出名景色真係好優美.. 好舒服




伯娘晌呢幾日已經覺識影跳相時屈起隻腳, 咁樣感覺上就會高d 喇haha






散到開始天黑我地就行一條捷徑返去

最嚇人既係因為伯父佢地住既地方無有大黑熊出沒

而我地行條捷徑正正係森林, 正正係佢地平日會經過的地方

嚇得我掩住個口同鼻黎呼吸! 好低能haha



cake time 前先送上我地一家送俾伯娘的禮物!


伯父果份晌尋晚一搭正12點就送左啦..

我同rochelle 晌房入面聽住伯父唱生日歌, 送禮物

勁sweet 呀!! 我都好希望第時我會有個咁樣的老公呀!

最緊要就係疼錫自己!


見唔見我地今晚既dessert 係幾咁chocolate.. 幾咁肥....??


happy birthday to you~~~~~




呢個蛋糕好高.. 好飽....


食完甜品就緊係要飲返兩啖blue label 啦

可憐我地兩個囡只係分得每人一小啖...


由於rochelle 今日晌電話應承左姑姐整曲奇俾佢

由我同媽咪hand carry 返hk.. 所以我地食完dessert 抖陣就漏夜整cookies


我心裡想: 快d啦快d啦.. 快d 焗完可以訓覺啦拿拿臨!!!


好靚呀d 星星... (返香港之後都買了星星模喇即刻!)


加層icing 上去, 大功告成!!




聽日就返香港~~~ vancouver trip 終於都追完喇haha

下一個就會係好多好多相未整既hk trip :):)



No comments:

Post a Comment