Thursday, July 8, 2010

見成工 + Toy Story in Time Square!



開始要追blog... 就黎8月都仲講緊7月頭的事好似唔係好理想...

襯今日成日在家就拿拿聲追啦!!

2010-07-08 (Wednesday)

今日一早去左interview, 見書展part time

其實事前無得點做d 咩野準備功夫

好彩自己早左15mins 到, 有位小姐叫我睇睇書架上的書

果d 將會晌書展裡sell 的.. 睇到manager 返黎就in la

其實都係閒聊幾句, 然後佢俾10mins 我睇睇d 單張

返黎既時候再介紹下件產品

好緊張呀介紹果陣, manager KK 都feel 到我好緊張因為我講得好急

後尾佢就開始介紹一下枝ipen 係點樣用

又咁岩俾我搵到本書裡面有2個位用ipen 係出唔到普通話

就係咁樣KK 就請左我喇!! 興奮到我飛起呀!!



跟手就落旺角做我第一堂的YOGA.. 好relaxing

做完之後一身鬆哂!!!



再跟住就去cwb 會合我的表妹

今晚去佢屋企sleep over 呀

同佢去左time square 影我等左好耐的toy story



勁多三眼仔呀!!!!!




勁熱勁曬添呀!!


超高的buzz lightyear




太熱啦, 拿拿臨走入有冷氣既地方先!!


woody!!!!






真係好正呀!!!!!


跟住就同表妹去行街.... 都無乜點買野因為cwb d 野好唔抵!!

當平日行開mk 的你去行下cwb, 你就會發現佢賣既野同mk 的差唔多

但price 分分鐘高一個double!! 無辦法... hk island rent 貴好多...


行左五個鐘頭之後我地就食野再行..

消化到咁上下我地就去左食frozen yogurt!!

starwberries+blue berries+ oreo 的配搭夠哂穩陣hehe




夜晚諗住去表妹屋企睇world cup la

點知姑丈非常之醒目地帶埋個機頂盒入camp...

乾脆早d 訓覺算嚕





1 comment:

  1. kekeke...估唔到係書展比你見到我~
    反而係大埔未撞過忝...
     
    [版主回覆07/28/2010 23:41:00]書展點都比大埔細既haha, 同埋我唔係成日去大中果邊呢依家...其實我都估到我會撞到d bloggers 既... 其實好少人會行到入黎咁入架.. 真係有緣哈哈

    ReplyDelete