Saturday, July 17, 2010

屋企飯局



2010-07-17 (Saturday)

今日姑姐同伯娘一家黎我地屋企食飯

mj 係我地必有既節目之一


仲有姑姐既may 記手絲雞, 正到不得之了!!!






姑姐話呢張影得佢老公好好呀haha




叫包包幫我地影, 點知佢係咁話: 再黎, 1~~2~~~3~~~~

影左起馬十幾張-.-


影到我走


買了toy story 的即影即有frame


超靚!!!! 超貴!!!!




姑丈話要同我影相... 最衰呢張blur 左... 我好鐘意架!!






No comments:

Post a Comment