Monday, July 19, 2010

(打尖!!!) Rass Language: iPEN 點讀筆

 


一年一度的書展又黎喇!!


今次好幸運我搵到份工, 可以晌書展度sell 以下呢一個product!


iPEN 點讀筆


(CLICK 圖放大)



 


呢枝筆適用於唔只一套教材, 而係4套!!


如果你係買LET'S FIND OUT 呢一set 教材的話, 佢係會包埋一枝筆俾你


有一樣野可以帶出街, 令平日出街食飯時不停話要去行街,要玩玩具既小朋友坐定定


對各位家長黎講簡直係一件夢寐以求的事!!


依家唔洗發夢時先可以有安樂茶飯食, 現實都可以喇!


iPEN 可以令佢地坐定定咁玩之外, 仲可以學到野!


可以學英文同普通話, 我地LET'S FIND OUT 既教材係可有雙語架


而另外一套 HIGH FIVE HIGHLIGHTS


(CLICK 圖放大)


呢套係由美國的HIGH FIVE 雜誌改篇既


依家適合我地呢D EFL 既小朋友去用


**EFL=English as Foreign Language


佢會送埋一枝ipen 俾你, 不過呢枝只可以用晌呢套教材上面!


如果你地黎書展買high five, 會送你一個手拉車


www.rasslanguage.com


除左let's find out 同highfive 之外,


我地仲有唔同學英語既產品!


買滿$1000 可以送貨


買滿$1500 有好多好豐富既贈品送返俾你地!


 


快d 黎我地既booth 度睇下啦!!


我地既位置係晌3樓兒童區


3D-B29 Language house publishing


黎搵我,(我叫RHONDA-->發音:wrong-da) 我介紹多d 產品俾你地知丫!!


我會返晏架, 1點後你地都會見到我:)


 


書展見喇咁多位!!!!!!!


 


2 comments:

  1. 唔買嘢去探吓你得唔得先
    [版主回覆07/22/2010 01:23:00]得~~~~ 不過應該唔會逃得過俾我sell 野呢一關架喇haha

    ReplyDelete
  2. 人太多喇冇去到 賣得好唔好成績呀

    ReplyDelete