Friday, December 31, 2004

出殯...火化...哭了

 


今日阿爸出殯喇..
去到..
就見到janice姐姐..
姐係我表哥既未婚妻喇..
佢話唔認得我= =
好多好耐冇見過我既人都係咁講既~.~


咁11點..
個儀式就開始喇..
先係我地d親戚入去睇阿爸..
睇個神父同佢灑聖水..
then就出反黎喇..
個靈柩都推埋出黎..
我個陣都忍住唔喊架喇~
直到佢話開始瞻仰遺容既時候,
我就真係忍唔到喇..
到我地d親友行出去既時候..
我就喊得好勁喇..
伯父走過黎安慰我...


之後就去火化既地方..
咁我地就入去喇..
伯父帶我地作一個簡短既祈禱之後,
就推入去火化喇..
咁我地就跟埋入去..
眼見棺木入去個爐個度個陣..
我心裡面就講左句:爸b..bye bye喇..
then我又喊左出黎..
今次冇岩岩咁激囉...


之後去左阿婆屋企樓下個間酒樓食解''胃''酒...
開左4木台呀..
真係多人= =
同樺樺坐喇..
一齊係度睇monday..
食食下就去左媽咪度同表哥同埋janice姐姐玩..
走喇..
我,咕,包,梁家希4個人用3部mp3
一路睇就一路行喇..
個陣勁搞笑..
咕同埋細佬係要倒後行架~


then就拉大隊反屋企..


No comments:

Post a Comment