Tuesday, December 14, 2004

接受唔到.....真係接受唔到...

 


唉..
我真係接受唔到呀...
好想大哭一場..
有冇人願意借個膊頭俾我呀??
或者有冇人可以俾我攬住黎喊....??
依家真係好辛苦..
到左今晚既11點幾..
我屋企就可能會傳黎淒慘既哭聲..
琴晚我屋企12點又傳過..
不過個陣我係小形哭..
今次一定係大形啦..
我一定會搵人訴苦呀><


係呢度有d人係要多謝既..
1.stephanie..
佢係第一個知呢件事既..因為佢係見住我打句野俾陳彥道既...
跟住佢反到屋企又同我講左1個鐘..
真係多謝佢...
2.陳彥道..
識左佢一個星期...
佢都差唔多知道哂我d野啦..
佢係第一個係icq知呢件事既人呀..
依家等緊佢俾我訴苦呀.....
等待中....
3.譚8..
佢幫我係愛禾私人討論區打左呢個消息...
我睇完就喊左lu...
4.燒窿..
多謝佢安慰我..
不過可惜佢爆左俾一個人知呢件事丫...
5.un慈
唔知點講好..
佢同stephanice都係第1個知呢件事啦..
6.嬌嬌
唔知佢係第幾個知啦..
不過都多謝佢安慰我呀..
thz^^
7.coey
俾佢知道左tim...
打電話黎問候我...
thz
8.陳瀚道
只係講左幾句..
不過都要多謝..
仲有小儀,小蓮,阿起,文希,+欣,彥琳,西瓜,泰來,珩珩.....


放心啦大家..
有人俾我訴苦我就會冇咩野架啦..
俾我可以大哭一場我都冇乜野架啦...


仲知就一句...(抄阿咕既away msg): 永遠懷念..


No comments:

Post a Comment