Tuesday, December 14, 2004

永遠記得今日

(因為舊日記copy唔到, 我又唔記得個password同埋唔想俾你地知
始終仲有好多其他野係個度.. so 我自己人手打過啦! )


1點46分接到我阿媽既電話..
佢話我阿爸岩岩去左..
個陣我第一個反應係:下??!!
then我阿媽就話俾我知係係13點33分去既..
個陣真係好想喊架..
但係又喊唔到喎..
但係個心好唔舒服囉..
真係好傷心.....


岩岩14點05分..
我終於喊得出啦..
多謝以下3個係icq問候我既人:
陳彥道
譚8
燒窿.....


不過我諗我今晚都幾難訓得著架啦..
真係會好難訓得著囉...
所以個d同我icq到好夜個d就....
我一定會訴苦架啦...


聽日唔知你地會見到我個樣係點呢??
對眼腫哂??
個樣好殘??
好似冇訓過咁??
唔知..
真係唔知..
可能你會見到我個樣係好開心都唔定...


請幫我祈禱..


No comments:

Post a Comment