Thursday, December 30, 2004

喪禮

 


琴晚個覺訓得好正呀^^
可能係岩岩去完camp喇..
camp個度又訓得唔好喇..


起身冇耐就去左稻香飲茶= =
每次我姨媽反黎都係個度飲既= =
食左好多野..
雖然唔係好好味..
但係我好hungry呀> <
食食下見到昌昌...


反屋企..
換衫..
then同表哥玩左陣就走人喇..
行個陣.
好似成班社團人咁..
全部都黑衫黑褲..
我覺得好型...


去到尖咀..
買野食= =
then就去世界喇...


去到..
個氣氛好唔掂囉..
我勁驚呀...
then就睇我阿爸..
好恐怖 = =
then就有人送花排黎..
4點3..
譚8佢地黎喇..
咁我地就講左陣喇..
有講有笑..
個氣氛就即刻痛咁恐怖喇..
佢地走左..
開始多人黎喇..


我地個個都有講有笑架..
連我小學個校長都有黎呀..
佢地真係好有心
有好多人黎左呀..
好多人我都唔識既= =
伯父,阿麻同埋表姐既教友都有黎..
真係好多好多人呀...


9點幾..
食cup noodles..
係我帶既..
我細佬都有..
好味^^
食完就去玩我表哥..
哈哈..
覺竹7佢有少少似阿哥同埋阿起呀..
任玩唔嬲咁...
真係好..


差唔多10點..
就走喇
then去左附近食野..
個度d野唔係好好味= =
可能我唔肚餓啦..


反到屋企..
玩電腦..
sammi話佢電左髮呀> <
好想睇下佢依家個樣...


No comments:

Post a Comment