Wednesday, October 15, 2008

argument

姨媽又鬧姨丈, 我第一次出聲幫口


你鬧姨丈做咩姐.. 係囉佢收左寫我個名封信就要話你知
佢因為尊重我, 又驚你鬧所以偷偷地走黎同我講叫我同你講
廢事一陣你咩都唔知


好喇, 我俾你睇叫你睇完唔好自己收埋佢, 你就話我脾氣唔好話我做咩咁對你
我對我媽點我就點對你, 跟住你就走去鬧姨丈話佢依家好放肆
咩都唔講你知. 咁佢有時都唔記得啦.. 佢點講你知呀!? 佢解釋個陣你又叫佢收聲


你愈鬧就愈過份, 我真係忍唔住出聲
封信寫我個名就係我收, 就應該由我出聲由我講俾你知
我同姨丈已經一早夾定口供同你講, 仲要俾你拎黎出氣
你估佢唔辛苦架!? 佢辛苦過你多多聲啦, 忍左咁多年都唔出聲唔駁咀


係囉, 成間屋淨係得你一個辛苦, 我唔辛苦既! 姨丈唔辛苦既!
姨丈反工都有壓力啦, 我要適應呢度既環境都有壓力啦
我無哂d朋友媽咪唔係我身邊我都要慢慢習慣啦


你發完脾氣你鬧完人你可以大笑, 但你有無諗下呢間屋其他人俾你鬧完點樣呀



唔講喇


No comments:

Post a Comment