Sunday, October 12, 2008

yesterday night.

昨晚,心情壞至極點!


好想反香港! 好唔想再留係呢一個地方喇!
我都未試過憎一個地方憎成咁, 淨係日日係度倒數..倒數住仲有幾耐就可以反香港
雖然只係反去短短兩個星期,但我話俾自己知我一定要盡興而回!


不過我又驚當我反到香港見反我d好朋友同親戚既時候,
我唔係對住佢地關懷大笑而係對住佢地喊..
喊係因為開心可以同佢地玩見到佢地, 亦都因為反黎既時間好短好快又要反去個監獄入面


我真係好唔想留係呢度, 但如果我依家反香港我可以讀d咩野?
會考得個九分你想讀d咩野!? ive? 毅進? 副學士? 九分完全唔能夠有資格係香港升大學..
只可以迫自己捱埋呢六年.痛苦埋呢六年! 係呢六年入面我一定要每年反黎兩次
見見我的好朋友好親戚, 我係度真係無時無刻都咁掛住你地..咁想同你地一齊去玩一齊去癲!


今天, 係我同我班好朋友相識一周年*



朋友們, 我真係好高興可以認識你地每一個! 你地個個都帶俾我歡樂又關心我
你地係我真正既朋友, 會分享心事, 有好野都會一齊分! 我真係好鐘意同你地一齊去玩
我每一次都會好開心咁反屋企, 嘻嘻哈哈咁渡過
今年你地去海洋公園既halloween, 我睇到你地d相知你地玩得好開心!
我都好想在場, 我都好想一齊玩...... 但可惜我依家唔係香港.........


真係好掛住香港好想反黎呀!!!!!!!!


No comments:

Post a Comment