Monday, October 13, 2008

了解..

 


 


究竟邊個最了解我?
屋企人? 男朋友? 知己?
我真的不知道。


有時我甚至覺得我自己都唔太了解自己
自己究竟想點, 想日後條路點樣行, 或者我下一步想點
我都唔太清楚...


係架, 我係好無大志架.. 我乜都係得個講字架咋
最叻就係發大小姐脾氣.. 仲叻懶醒同吹水!
我講咩都唔好信我呀, 我呃你地架咋
千其唔好信我呀.


葉漢話齋,我已經有自閉人既第一個症狀-與世隔絕
我已經唔係個個好快就識到朋友既梁菁蕾喇
|我變得好慢熱, 好唔想識新朋友, 好唔想同其他人講野
以前吱吱喳喳既梁菁蕾? 十二月啦, 反香港你可能會見到架喇
因為係度無人明白我, 我亦都唔想俾人明白我. 就係咁樣


呢個世界上,係無人會清楚了解梁菁蕾架喇


No comments:

Post a Comment