Friday, October 31, 2008

Halloween*

由於今日係個特別既日子所以要分開打哈


HAPPY BDAY TO MY DEAREST MUM*



 


Halloween


 


今日反學特別精神! 因為放學有得玩!
好多人都dressed up..入學校要搜袋好似反監倉咁
mmmm 真係有人打扮好怪異呀..行去上堂個陣見到佢地我忍笑忍得好辛苦
最衰無人陪我笑啦! 俾著Kawaii係我隔離!? 哈哈哈 我地真係另埋一面大笑呀!
真係好掛住好掛住你地. 係度成個孤獨老人咁
唔知以為今日Lolita + 魚網絲襪 + 超短裙日! 不過我無帶相機哈哈哈
有batman, joker, 雞, teletubbies, bee, superman, disney公主系列,貓王, devil, 盲人 etc. 多到數唔哂!
簡直係令我大開眼界!! 嘆為觀止!!


終於都等到放學..姨丈黎車我順便換埋個袋跟住就搭subway出city搵janice姐姐
係subway度我係度掛住上網..有個人上車坐左係我隔離..當我另個頭去望望佢既時候我嚇左一跳
因為佢dressed up, 戴左mask

IMG_0135a.jpg

哈哈完全無心理準備之下俾佢嚇親!!
表嫂要遲我30mins先到..去virgin行下睇下野時間過得好快!
meet左佢就去醫肚先, 食pasta...食完行去parade個度等

繼上次bohol day3唔記得入電,phuket day4 帶少防水袋一part後.....
今次我唔記得插反張memory card !
去左買部disposable既相機..同埋用iphone影.. 質素當然係其差啦
IMG_0136a.jpg
 
IMG_0140a.jpg

唉美中不足呀真係!!

睇完parade 表哥黎join我地..佢幫我買左張2GB既memory card哈哈!! 唔該哂! 
不過最後影得2張相..表嫂要去party由表哥陪我去鬼屋
等左一個鐘就入去啦! 佢地真係幾識搵錢..係排隊隔離整個mini bar同播bar music
OMG  海洋公園個d仲好玩過佢呀真係! 嚇到我尖叫既位只得兩個  太多鬼喇好易穿崩
今次我都算大膽喇無捉住甄峰自己行..加上佢自己又係度驚呢哈哈哈
USD28既鬼屋全程十五分鐘..對佢完全失望! 我出年要去six flags呀
五十蚊入去又可以玩鬼屋又可以玩過山車! 係就係渣個半鐘頭車去
不過出年都十八歲啦可以自己渣..一句講哂, 考左車牌先算


跟住subway轉火車反屋企..反到屋企門口抬起頭望上天
哇好多星星好靚呀!!!!! 個陣有個衝動想叫甄峰拎佢部單反去沙灘哈哈


anyways, 真正感受到halloween既氣氛..呢度好多人都會dressed up
我今日見到起馬10個jokers同埋 >15隻bees
發覺依家自己夜唔起喇..一過十二點就無哂精神..
咁我反香港點夜蒲點通頂呀!?  鍛煉反好先真係


聽晚halloween party! hope we will have fun


送上baby Joanna 哈哈..好想反黎抱下你錫下你呀

IMG_2221resizea.jpg
 
IMG_2218a.jpg


咕你記住你答應過我d咩架! 去我屋企食飯記得影相影下d人
要張大合照丫唔該!! 最緊要就係影我間房跟住擺上facebk tag我
實在太掛住張床褥,個枕頭同張被


No comments:

Post a Comment