Sunday, November 2, 2008

以往的星期日........


 


沒有媽跟梁家希的星期天,好像欠缺了甚麼似的

以往在香港的星期天,大多都是開心的。
當媽在港不用飛時,三母子會去行街睇戲 (雖然自從拍拖後一次都無..),
又會去starbucks嘆一個美味的下午茶.. 總之星期日都與starbucks有關
再唔係就跟親戚們見見面,見下立言/同彭氏一齊去癲...
當媽不在港時,可能會同姑姐佢地出去/同倫一齊/留係屋企hea,夜晚去麻麻度食飯
然後同梁家希一拼回家,兩個前後腳行,有時又會閒聊一番........


現在於紐約這個繁華城市的星期天,我卻大家都是孤獨的。
媽在不在港好像已與我沒關係了.. 在不在我也是孤獨
無街行無戲睇無starbucks無得跟彭氏/立言/男朋友/朋友們玩樂
只係起身之後個幾個鐘坐在電腦前跟朋友們閒聊,還聊得像傻婆般大笑
但當他們去訓無得再傾時,就會悶悶的坐在房裡上網煲劇做功課
我很想好似在港的星期天般多姿多彩,但這裡好像沒有東西吸引我
只想待在房中自閉,不說話不被人煩擾,自己做自己野
有時又會在想:如果我依家係香港,我做緊咩野呢?


近這年放在家裡的時間少了,因為要會考又要拍拖又要跟朋友玩個痛快
甚至把愛情友情放在第一二位,親情放最後了!
現在的我多麼後悔在港時不跟親戚多多見面
可能因為依家係美國的我又無愛情又無友情吧
不是沒有,而是不能與好友男朋友見面,
對,我有親情。姨媽姨丈表哥都很關心我...但始終由細到大對佢地既時間唔多
關係自然沒媽/彭氏這麼好..在港有咕跟我談心事有媽關心我
來到好像與香港所有親戚都疏遠了,好像香港所有事都與我無關了
我這個人是那麼討厭,不會輕易跟別人談心事..很多事情都放在心裡
因為我怕說出來別人會認為只是小事一椿,又怕別人嫌我麻煩
經常有事煩惱,有事傷心...固此樣子變得憂鬱變得鬱鬱寡歡了


呼...媽咪/梁家希/姑丈/姑姐/咕/包包,我好掛住你地呀!


打這篇blog時都不知流了多少淚水
我知你地會叫我不要亂想了
但俾我亂諗下啦,唔諗我真係癲


No comments:

Post a Comment