Friday, November 28, 2008

Black Friday*


 


Black Friday


 


OMG! 我把聲性感都不得了..唱唔到所有女人歌哈哈, 高音少少都唔得! 我已經試過無數次喇今日
呀LIN聽到我把聲第一個反應係' WOW ' 哈哈



去左woodbury outlet.表哥買左好多好多野,好似唔洗錢咁..佢痴線架, 一次過買左三對鞋
不過d野又真係減得好緊要...佢依家唔敢拎d單出黎計自己用左幾多錢
而我都唔差, 我地一家三口都有收穫..
Lacoste mission再次失敗, 對唔住喇朋友!
表哥拎把膠刀行刺我, 俾佢成功整損左我隻手指..


d出名牌子全部出面排長龍, gucci,coach,burberry
我全部都無入過哈哈因為唔想吹風..你睇下..打哂蛇餅呀係!

P1030977a.jpg


今日好凍好大風呀...係咁俾風吹呀吹~讓這風吹~~
係咁流鼻水,咳同埋喉嚨痛..把聲愈黎愈性感嚕wow @@ 一句講哂「好辛苦呀我依家!」


行左七個幾鐘先反屋企, 對腳就黎斷..夜晚反左city去china town食野
跟住YF懶得車我反屋企所以就去左佢度借宿一宵喇!1


oh yea, jona where r u? r u dissapeared? i almost get ur gift la


No comments:

Post a Comment