Thursday, November 6, 2008

思鄉

 


 


 


不如....


不如.......


不如.........


不如反香港囉.....


 


唔係因為呢件事想反
其實真係諗左好耐
第一日黎就想走


我知呢個對我黎講係一個難關
但讀書讀得咁唔開心都唔知為乜


不過呢
反黎可以讀d咩呀? 前途盡毀wor
反黎唔洗旨意讀大學wor
實俾人串死/笑死架wor
咁難得有呢個機會去外國讀書
好多人都好渴望但又無得去架wor
好多人都羡慕緊你架wor梁菁蕾 
但我真係唔想再留係度喇wor
留多一日我都唔想....
好 想 放 棄 呀 !
日日都咁唔開心為乜野!!!!!!!
喊又唔知喊左幾多次
小姐脾氣又唔知發左幾多次


 


 


點解我諗野仲係咁細路女...


 



No comments:

Post a Comment