Sunday, November 23, 2008

回港的希望

呢個真係我回港讀u既唯一希望


之前諗住係度high source graduate反香港讀uni, 不過最後又覺得無乜可能
但前兩日見jona話報non-jupas, 跟住我心諗: 點解我唔試下報姐!?
雖然我既成績同佢差九丈遠........


頭先做左好多research, 睇左香港d uni 有d咩野requirement
lu/樹仁我唔會報架喇, 反黎讀呢2間咁我不如留反係度..hku,cu,ust就試試啦, 如果我考得好既話
cityu,polyu,bu既non-jupas就報硬..佢地既requirements都好統一
cityu:
- High School Diploma
- minimum of 1650 on SATI or
- 23 composite on ACT, or 
- three subjects in Advanced Placement Test with 4 in each
polyu:
-
A High School (Graduation) Diploma
- a combined score of 1650 in the (new) SAT Reasoning Test,
  with a sub-score of 8 on essay writing, or
- an American College Test (ACT) compostie score of 23, or
- grade 3 in two Advanced Placement (AP) subjects

一句講哂, 只要我SATs 拎 >1650 就得喇!! (滿分係2400)
姐係要開始去報個d SATs 班......要補習要上堂...............
因為SATs 既english part係激激激難! 為左可以反香港讀u唔再留係度呢就俾心機啦


No comments:

Post a Comment