Wednesday, November 26, 2008

Thanksgiving No.1*

來個同xanga different version架啦!


夜晚出city食飯, 先去左Flushing sago飲野先
今餐我請哈哈因為一早應承左既..其實姐係媽咪請! d小數目等我黎啦
我黑眼圈同眼袋真係大左好多好多


出city去左spark's度食, one of bing's favourite restaurant
呢餐YF請哈哈.. 真係幾好味好juicy呀! 最好味就係個甜品..勁靚勁好味囉!!!!!!
傾下計飲下酒咁樣.. 唔打咁多喇, 睇相啦


in sago...


我黑眼圈真係大左好多好多好多........

 


in spark's.....



今日專登執過先出街, 要扮到唔似十七歲呃酒飲哈哈哈


個waiter影既..


再來個自拍!!


睇下佢d鬚根哈哈哈


好好味又好靚既甜品, 唔好問我咩名因為我已經唔記得左


為食二人組


恩愛二人組


姨媽... 係等緊食個陣影既因為媽咪岩岩打黎


其實我影左好多張, 每影完一張姨媽就話: 真係好似你契媽呀
乜真係咩!? 究竟我係我媽生定係契媽生架哈哈


No comments:

Post a Comment