Wednesday, November 19, 2008

hmmmm.....

究竟呢篇blog係第幾篇個心情係唔開心既呢?


這陣子心情都不太好。基本上黎左美國之後都無乜點好過。。
由一黎到搵學校俾人check差少少無書讀個陣開始,我已經知道我呢條路將會好難好難行。。
要比其他人努力多好多倍,追反上d英文我先可以突出
慶幸細細個開始媽咪幫我報好多英文班同埋請賓賓唔係請印印,由細訓練到大。。
令自己對英文既興趣大過中文,如果唔係我依家仲辛苦!
所以呢,謝女士你真係好大功勞!第日如果我有仔女,我都會谷佢地英文!
我都會俾好多英文班佢地讀,再唔係就俾佢地讀國際幼稚園俾佢地去做外國交流生
不過呢,第一件事係唔該俾我搵多d錢先啦!


之前話不如反香港。。。其實我到依家都仲好想好想反
但我反去就真係咩都無野,唔洗旨意入大學第日會好辛苦
個晚同表哥都傾左好耐,其實好多人都perfer我留係度因為依家又唔洗錢
第日college可以問政府借錢同埋利息低可以一次過還
加上如果我反香港,我好難會讀到自己想讀既科架喇。。。
再俾我諗諗佢啦!一定會俾個好確實既答案自己


自從跟倫分手之後呢,身邊既親戚知道左都好擔心我係咁安慰我
我明架,我明你地想點樣架。。不過呢唔好再問我原因,ok?
我係唔會講架,雖然親戚間係有人知但係尊重下我唔好問個d人喇。。
我想你地知既野我一定會講出聲;我唔想講既我就真係唔講架喇。。。。。
呢個都要俾多少少時間我慢慢recover啦,始終今次。。。:(


仲有三十一日我就反香港,我真係好期待!因為香港先係屬於我既地方
呢度只係一個轉口港,表哥話齋呢度只係每個人既第一個落腳點
大部分人得到佢想要既野之後都會選擇離開紐約!我都將會係其中一個!!
香港呀香港。。我好掛住你呀好掛住香港既每一樣野!!!!!!
特別最掛住我張床、我個帎頭同我張被,仲有張暖毯呀哈哈
澳門之旅一定要搞得成,我要同彭氏癲反兩日呀喂
polariod停產我買唔到喇,但我點都要買反部即影即有,
當係送俾自己既聖誕禮物啦! 其實反香港有好多野都好想買
不過呢,我會識睇住我呀媽個荷包哈哈


睇黎以為我會打多d yahoo! blog,因為呢度目前我三個朋友知道,
主要都係俾我d親戚睇既。。。。所有有時有d野係xanga係無架



No comments:

Post a Comment