Wednesday, October 28, 2009

iphone 問題

 


 


最近每當我connect iphone with computer 時,
 iTunes detect 到我iphone 但係window 無彈出一個視窗咁我想點開d 相..
所以到依家都未可以擺到d 相落電腦..


你地有無咁既問題? 定係關windows 事?
因為我用緊既係vista... 有九萬幾樣野都唔俾我做..
我連ringtones 都整唔到落我部iphone 度囉.. 佢唔俾我轉file format.....


 


有無人可以解答到我既問題?
THANKYOU


No comments:

Post a Comment