Monday, June 21, 2010

Last Day of Class!!

 


2010-06-14 (Monday)


睇呢一篇blog 前可以睇返上年last day of class


同埋我中五最後一日上堂既entries 先丫:)


Last Day of Class


Last Day of Having Regular Lessons*


頭先睇完f5 果個, 又令我諗起果d 超美好既時光


 


今日係最後一日上堂, that means 最後一日咁早起身!!


呢一年對我呢個夜訓夜起既人係一個折磨!


如果唔係姨丈車我返學的話我諗我會走得更多堂呀



不過可惜呢三個鬧鐘最後都無用.. 因為我最後都無訓到


眼光光望天光, 拿拿臨開電腦啦緊係哈哈


 


最後一日, 就要盡量影多d 相.. 不過就無f5 last day 時咁瘋狂


果陣真係乜都影一親... 影左成百幾張相返屋企


再加埋其實同學的我諗過500張? haha


我每日既第一堂都唔係上堂, 係做intern


晌attendence office 做, 主要係入下點名紙落d folder 度


然後就跟返房數排返, 方便下一堂既人送佢地上班房


跟住就幫手bubble d attendence sheets, 填返深d bubble 方便scanning


其實都幾無聊同幾唔環保....


佢係ms vicky, 佢係一個婆婆黎架喇, 有個勁靚仔的孫仔luca


呢位係ms tular, 我成日最後一堂都借d 依去bathrm 偷懶


佢咁岩係睇bathroom, 我就晌度同佢吹下水ha


第二堂係上english honor


我到依家都唔明點解自己係honor class


因為我成日都發覺我d 英文愈來愈退步... 寫果方便真係好唔掂


講我覺得自己都未夠好, 成日用黎用去都係果幾個字


呢個係今年的prom king, 佢經常晌班裡面搞事


不過佢加埋另外一個男仔每日都wake us up! hehe


最記得係對上一次派report card 的時候, 我行返個位度,


佢無啦啦捉住我對手問: rhonda, do you like me???


真係打左個突-.- haha


呢個係我的health teacher, 呢堂真係hea 都不得了


個ms 都好似唔想教書咁, 求堂講完叫我地抄完就算架喇


佢係我本年度最喜愛的老師, ms weissman


佢係我既chem teacher, 佢教得好好.. 佢令我唔憎science 仲覺得佢okay 易!!


知道佢就快結婚喇!! 佢一定係個好老婆haha


佢真係好好, 好樂意去答你既問題, 又俾好多worksheet 你做


我記得佢話我個英文名同佢媽咪果個一樣haha...


呢個係我us government/econ teacher, ms grynberg


頭半年真係勁唔鐘意呢班, 因為我好憎讀史.. 仲要讀gov't


(不過我發現原來我下年都要讀....) 後尾用一個月俾心機令自己考試合格ha


到econ 就另一回事啦, 因為我學過哂d 野丫麻!! 同埋我唔可以再fail 哂佢所有test


結果下半年成績真係對我住自己haha 不過其他同學開始心散唔聽書勁噪又勁走堂


搞到佢皺紋都多左幾條呀!!


上次parents day, 帶埋媽咪去見佢.. 佢問我chin teacher 係邊個


我話係果個又臭又核突既chan k


佢即刻面色一沉, 講左句'im really sorry....~.~' haha 笑死我


上上下堂無啦啦senior parade 出動了! 勁後悔無join haha


另外都同今年比較熟既同學拍個照啦!


今年真係已經俾上年多左勁講架喇, though 我仲係咁唔鐘意呢間學校ha


anyways, nice to meet you all.. enjoy you lives without me!!


 


 


No comments:

Post a Comment