Wednesday, June 30, 2010

Vancouver DAY2: Rainbow Park



2010-06-30 (Wednesday)

今日去左好靚既whitsler, 冬奧舉辦果個地方呢

去個village 之前去左rainbow park bbq 先!



睇下呢度幾靚!!


仲玩左好耐都無玩過既roller blade




上一次玩係五年前喇哈哈..


好彩技術都無生疏到... 好快就可以pick up 返


伯父又擔當大廚!! 呢個爐係我地自己帶黎架!



好舒服~~



仲好好味!!!!


跟住我地去火車軌度影相


影左好多跳跳相


我叫大佬仔擺個型pose 俾我影啦, 點知佢俾個咁既樣我影-__-


呢d daisies 好好好靚呀!!!!






呢張好正!!


我就影唔出呢個效果喇~


呢度既風景真係睇極都唔厭架



今日真係影左好多跳相





呢張真係好好笑, 伯父無啦啦做倒立... 呆左-.-


媽咪嗌呢班係老野黎架ha


似唔似果d yoga course promo pic?






真係好勁!


我地都有試, 不過大佬仔呢個係最勁架喇




the leung's in vancouver


the leung's in hong kong




媽咪話訓火車軌夠哂特別wor-.-







1 comment:

  1. 你一家人玩得好開心呢
    [版主回覆07/17/2010 13:31:00]係呀:) THANKS:):)

    ReplyDelete