Wednesday, June 30, 2010

Vancouver DAY2: Whitsler Village




BBQ 完我地就入village

好鐘意呢個地方, 好舒服呀!!!

有人仲上山ski, 真係有好多雪咩???






個天幾藍!!!! 冬天時後面個山全個白色架


我地諗住去報野玩, 唔記得左叫咩名

不過係晌個forest 入面玩繩索, 由一棵樹飛去另一棵果d 呢

五年前我地晌呢度報玩rafting 架!! 我仲記得果次有幾好玩

我全程都笑, 個口無合埋!


呢個地方真係好靚!!




行到咁上下又去左呢個地方食雪糕


不過已經無上次咁好味lu, 好漏我食完勁口渴呀


返屋企食飯喇!!!


今晚伯娘親自下廚!!


勞苦功高呀!!!! thankyou!!!!


cheers~~~~~~~~~~~






1 comment:

  1. 藍天白雲地方真係好靚。你今次影啲相都好開心喎,個口一樣笑到冇合埋
    [版主回覆07/20/2010 23:08:00]緊係啦!!!! 去我最鐘意既地方WOR!!

    ReplyDelete