Tuesday, May 20, 2008

四川大地震*

呢次大地震摧毀左四川人既家園..令佢地無家可歸之餘更令佢地痛失至親
天災係無情的..但人係有情的.. 你地見到佢地咁樣唔心酸咩??
5月12日..我聽新聞時聽到一座小學倒塌,900師生活埋..我呆了
豆腐渣建學校, 有無搞錯!? 我痛恨個d貪污既人!!

anyways, 你地捐左錢未? 我地依家可以做既只係捐少少錢去幫佢地
pray for them.. 佢地好需要我地既關心我地既支持! 縱使佢地聽唔到睇唔到
但我地所做既一切真係會幫到佢地架! 食少餐飯買少件衫睇少場戲啦
呢d錢可能可以令到佢地依家缺水缺糧既佢地有一餐溫飽..佢地會感激不盡!
講真架.. 快d幫下佢地啦..

香港人真係好幸福


No comments:

Post a Comment