Saturday, May 3, 2008

Red Bull



今日去左睇red bull! 本來係唔去既..點知最後都係忍唔住要去哈哈..
成隊GxH同埋billy.hogap.lin.基哥..得我一個女仔.加埋有13個人去!
問我點解想去?因為想睇d勁人跳舞囉, 想去relax一下囉! 就係咁簡單! =)

我唔識跳break, 加上睇人跳舞既次數唔多..所以真係唔知邊d叫勁同唔勁
但真係令我大開眼界! 我覺得星加坡個泰仔好掂架..
除左跳break之外佢仲加入左d 宗教既元素..好似條蛇舞咁好特別
個日本17歲男仔拎冠軍! 佢有好多招! yoyoyo
睇完同綠雞佢地影下相就反屋企!! relax的一天.. 不過星期一考maths喇

16位選手!


No comments:

Post a Comment