Saturday, May 10, 2008

rest in peace, grandpa

大約2am, 大姨媽急call媽去醫院睇公公..情形就好似2004年某個晚上
相信在座某幾位仍然歷歷在目,特別係五姑姐...
媽係我面前扮堅強, 我都係你面前忍住淚水..但你走左之後我真係忍唔住喇
好想去醫院但又要應付聽日既考試..怕結果會好似2004個晚咁
02:38am  媽打黎話佢到醫院..但係都趕唔切見公公最後一面
而我? 係呢個moment淨係識拎住個電話係咁喊.. 電話隔離既你都不知所措唔知點安慰我好

整晚失眠.. 完全唔想訓覺..成個人呆哂係度六神無主..倫陪左我成晚我真係唔好意思
要你咁夜走黎仲要無訓過..第二日仲要反學....最後我訓左個幾鐘..
起身發現有個傻小子走左又無反屋企..拿拿臨吹頭落去搵佢食早餐
之後佢去反學我就去考試喇..老實講, 我好感動! 從未有一位非親友會咁樣陪我..你係第一個

雖然由細到大, 同公公接觸比較少.. 淨係每逢生日,中秋,聖誕呢d節日, 公公都會送上利是一封
好少會同公公去飲下茶出下街咁樣..係唔係同d男既長輩都會比較少交流呢!?
知你鐘意賭馬..有少嬴左, 我地一定四口一日一隻金造生肖公仔..
與你既記憶只有金錢同物質上..諗起都有點兒那個!

點都好啦,我傷心完一晚之後已經無事! 公公你安息啦...

No comments:

Post a Comment