Saturday, May 10, 2008

CE is over!

考完喇考完喇考完喇..最後一科既pa都考完喇!
感覺好興奮但又帶點空虛..因為我成為雙失青年喇

考完同allison四出搵工!! 經過今日之後, 我終於知道咩叫做搵工艱難..真係好難!
沙田同旺角仲有大埔都行過.. 見又見過..form又唔知寫左幾多張..最後完全無消息!
行到腳都軟埋喇.. 唔緊要! 我地星期二再繼續
搵工時不忘搵埋咁多位媽咪s既禮物! 最鐘意係麻麻個份.. 紮花好抵好靚

考完會考,第二樣要做既事就緊係去拎反我部ndsl!哈哈好耐無掂過你喇好掛住你呀
容許我重新愛上你吧! 哈哈哈哈哈


No comments:

Post a Comment