Tuesday, May 6, 2008

不再低血壓 + lazybones



今日去左一年一度既body check! 最後一次免費既政府body check喇!
真係勁怕個姑娘今日話:「你over-weight wor」誰知沒有! 不過我都要努力keep fit
每星期最少跑一晚步! 我要持之以恆呀 =) 另外值得一提既係..
我呢個體弱多病, 成日都好易暈既小女孩.. 今日量blood pressure既時候
姑娘竟然話:「你血壓好好呀! 好正常呀!」哇開心死我.. 証明做運動係得既呵呵呵

我呢個lazybones.. 真係覺得自己已經考完會考架喇.. 仲差一科係星期六..PAPA!
body check完之後, 我今日竟然去左大廣行街.. 仲要買左衫s..你未考完會考架!
星期六先癲盡佢啦rhonda leung! 溫書? 溫得個少少, 真係名副其實既lazybones

No comments:

Post a Comment