Saturday, August 9, 2008

11days left...

唔經唔覺仲有十一日就去美國喇.. 野都未執日日都去玩哈哈
不過我好有信心俾兩日我一定執得哂! 放心啦大家


講反廢話
真係唔係好捨得班朋友.. 話就話MSN可以傾計姐
但我地每個月都見幾次, 一齊睇戲一齊慶祝生日架麻
走左之後四個月都無得參與活動s好唔開心架
睇到你地xanga d 相呀個d一定個心唔知點
加上自己係經常亂諗野人士.. 係美國孤伶伶一定又諗亂野
不過我會幫你地留意美國有咩牌子係平架喇哈哈
可能呢個會變左一個興趣呢.. 又可以行街wor!
不過少左個人陪我都幾lonely下
八個月之前我係一個不怕寂寞既人, 鐘意得閒一個人行下街
依家? 哈哈我係一個好怕悶好怕寂寞既人
四姑姐暗示過我唔應該拍拖.. 我到依家都無後悔過wor!
話就話去到美國會成日掛住同埋好難keep到
但係我依家愈黎愈有信心! 因為我有一個好男朋友哈哈
呢個男朋友唔會叫我唔好溫書去陪佢..反而會叫我溫完書先搵佢
又唔會講一反說話令我更加唔捨得走..反而話:「當自己去四個月旅行! 四個月好快過姐」
呢d咁好既男朋友係邊度搵丫你話? 哇我終於有機會講呢一句說話哈哈


anyways, 我係唔捨得但我會努力


No comments:

Post a Comment