Thursday, August 21, 2008

Farewell 終極炮: to NYC*

 


 


 


走喇走喇走喇.. 終於都要到呢一日喇..唔捨得就真係好好好唔捨得..但都無辦法架喇
唔走既話條路會難行好多好多.. 為左自己既將來著想只可以咁做


多謝哂你地黎送我機呀*
倫  CH MARK  光  BILLY  HOGAP  契媽  契家姐  珮珮  綠雞  軒軒  昌






第一次見珮珮, 好得意呀你! 又唔怕陌生人wor  又唔怕我呢個契姨姨wor  得意得意*


都算影左幾多相呀! 四個月後先可以再聚埋一齊去玩喇我地
五點半就入閘.. KAWAII 喊搞到我又喊埋一份.. 最衰我話做咩唔洗攬下啦
唔攬下反而無咩事.. 不過好彩有攬下咋!! 唔係都唔知你地咁唔捨得我
倫, 我地要一齊努力.. 你努力反工我努力讀書.. 出年去台灣架你要記住!
十二月反黎如果你唔洗反工你要黎接我機呀* 你要記住呀...實在太唔捨得你喇..........


因為upgrade到一個去business class.. 自私的我霸左黎用
有d私人空間俾反自己.. 不過一靜落黎就思鄉.. 喊左都唔知幾多次呀係架飛機度
唉...............


HOGAP你唔好喊, 我好快就反黎架喇你等下我啦! :P


十二月見啦朋友/親戚們! 多謝你地既電話/sms/msn呀! 全部收到哂*


No comments:

Post a Comment