Monday, August 18, 2008

Farewell第五炮:: The Leung's Camp*

對上一次同The Leung's 去camp係2002年,當年我仲未讀中學
今次去我中學都讀完.. 睇下我地幾耐無去過丫!!!
不過真係玩得好開心! 個個都好開心哈哈



 


The Leung's Camp Day 1*


起身同媽去食魚餃面飲凍檸茶!去到美國就無得食咁好味既魚餃面架喇
買埋d野就反屋企拎野走人


去百佳買野飲先.. 兩打啤酒十枝茶..好明顯我地係酒/茶筒!
等埋姑媽就係大學轉的士去企嶺下新圍..第一時間去個天台度望望..哇全海景呀好靚呀!

P1020521r.JPG

第時我唔洗住豪宅架, 住呢d都夠哂數
多謝你地呀* 由其係五姑姐同姑丈,你地個電子相架好有用!!
佢地仲擺左好多細個既相落去哈哈.俾幾張你地睇下啦
其他有d真係唔出得街.. 勁樣衰
1991年....
A1R

2006年..
L2R

2005年既聖誕節
K6R.JPG


等埋咕佢地黎就去摸蜆喇..佢地都買左兩打啤酒黎哈哈
開頭真係摸唔到.. 後尾搵到岸邊有勁多!! 開頭摸個陣.. 都係玩多過摸哈哈

P1020534r.JPG

我地就係咁樣mau係度摸蜆架喇
P1020544r.JPG

真係勁有potential做呢行囉我地!頸腳腰都好倦呀摸完之後
我諗我地摸左起馬二百隻蜆喇..曬到我地要用索水布包住額頭同耳仔
P1020538r.JPG

開始潮漲我地就反上去沖涼喇


夜晚係天台bbq.. 睇住個月亮升起

P1020622r.JPG

勁大勁光勁靚! 我地係度燒蜆好好味
P1020605r.JPG

四姑丈仲悉心整左個蚊香陣哈哈..燒到咁上下有d人落左去我地就留係度傾下計
哇d大人既爛gag真係頂唔順哈哈..姑姐無啦啦係度講起學校,我同包就唱起東華三院既校歌


清理好場地之後四姑丈話要去照蟹..我地四個大細路好有義氣咁跟佢出去
我,咕,梁家希都無換衫落去..蚊到條褲勁高.. 兩個電筒仲要廢既
照落水面睇到我地頭暈暈..最後一隻收穫都無就反上去
就係去照蟹既時候我miss左個call......跟住打反去又無人聽好唔開心呀
成班圍住傾計係度嘻哈大笑

P1020654r.JPG

傾到俾樓下投訴哈哈..好似好耐未試過同屋企人咁樣喇!!


d大人陸陸續續去訓覺我地四個就打牌!五姑姐同四姑丈都有打左陣
打到三點幾個個都頂唔順..最後包做大嬴家我做大輸家



 


The Leung's Camp Day 2*


今朝好早好早個陣..我聽到四姑丈係度嗌:「邊個去釣魚呀」
原來佢真係起到身我低估左佢!
到八點幾個陣就輪到大姑丈係度唱:「一丫葉,輕~舟~~~去」
仲有姑姐姑媽呀咕姑丈d傾計聲..哇簡直唔想再訓落去喇已經..惟有出去霸佔咕大半張尼龍床哈哈
十點幾就菲比斯! 真係拎到八金好勁* 全部人係度睇睇完又係度嗌哈
好似個陣世界杯係我屋企睇波咁!


期後d人都陸陸續續起哂身..十一點幾呀欣帶左噹噹同的的黎
噹噹無啦啦係度柯屎搞到我同五姑姐反胃..抖左陣就帶兩隻狗去游水
游左陣就反上黎喇..同包兩個係天台沖身玩水勁白痴
係咁周圍灑水.. 放狗個d人係咁望上黎..換反好衫就打牌! 打左四圈幾
差唔多六點就打的去西貢食海鮮..個個都話我去到美國無咁好味既海鮮架喇
表姐同佢男朋友都黎左,無啦啦食環署d人黎踩場個個人個樣勁黑人憎係度扮哂野
食到飽一飽就反屋企!!!


四個月後見喇各位*呢個camp玩得好開心呀!! 同屋企人玩到好埋
估唔到同五姑姐姑丈都玩到咁埋哈哈..經過今日之後我都再次確定左
我第日無論如何都唔會養狗!養狗比養人更加麻煩
我地四個要到十二月先可以再癲喇

P1020861r.JPG


倫聽日反喇太好喇!!!!! 我好掛住你呀.........


No comments:

Post a Comment