Sunday, August 10, 2008

Shek O*


今日同倫英國d朋友去同陽光玩遊戲


去上水搭巴士過元朗搵倫英國d朋友,跟住佢地就車我地去石澳
有個無聊人係咁係車上面對住個倒後鏡變魔術,仲變左大半程真係omg 


去到石澳settle好哂就出去玩啦!今次d水好清同埋好乾淨!!終於係我想像中既石澳喇哈哈


今次仲同倫就咁游出浮台,對於呢個平日唔多做運動的我.....
呢個就係好hyper既wing姐
 

玩得好開心呀.. 仲有隻艇,不過個底爛左d男既坐哂上去出浮台
 

出到浮台佢地係度跳水之後就坐反呢隻野反去
 

係個個時候我地兩個女仔都唔知飄到幾鬼遠嚕!
玩多陣就去霸爐BBQ,沖完涼等於無沖過哈哈因為沖完又無換衫
燒左好多野食好好味..燒燒下佢地係度踢波
 

十二點幾就執野去玩黑夜閃避球..哈哈真係好好玩好開心..玩完衫都唔換就走人..
真係第一次著住泳衣反屋企!
倫個fd車我地反大埔真係唔該哂!!
害到你俾人影快相真係十萬個抱歉


BBQ既過程係好開心好開心既..但係永遠燒完反屋企沖好哂涼之後都仲有陣味係度
都係一個美中不足的地方*


無諗過會玩得咁開心架! 因為諗住大家又唔熟見過一次會無咩野講
但估唔到個結果係同上次去op halloweeen 一模一樣!
BBQ可以令大家熟絡起黎.. 去BEACH更加可以令大家玩得埋
哈哈都幾開心架有講有笑! 下次再去玩一次要叫埋我... 如果我係香港的話


1 comment:

  1. cheng
    [版主回覆08/15/2008 11:51:00]who are u?

    ReplyDelete