Monday, August 4, 2008

放榜前瘋癲的一個晚上...


 


 


放榜前瘋癲的一個晚上..


正當好多人問我做咩放榜前一晚唔去玩既時候,豬慈就好激動咁打黎叫我快d去食糖水
係咁話有野睇有野睇吸左我出去,點知真係有野睇! 仲好好睇添哈哈哈
食食下去左搵綠雞佢地,後尾坐多陣就跟左佢地去唱k
善用我生日的前五後五為大家慳反筆,用左個筆錢黎去7-11買酒買野食


唱得好開心呀哈哈!仲影左好多好多相!順便補祝反我同綠雞既生日




係我地wing wing 下既時候,我同梁可榆走左出去做左樣我地想做好耐好耐好耐既事!
今日仲唔俾我地做到!? 我地真係唔知死架哈哈哈哈
我仲要講錯野笑到兩個坐左係條街度,愈諗就愈覺得尋晚既自己柒到無人有!!


唱到五點幾就走人!


同綠雞上左梁可榆屋企沖涼等天光
最後訓左三個字.. 總之就唔鬼訓啦!

睇新聞個陣真係愈黎愈驚..驚自己無雙位數;驚自己達唔到標....
hea到七點幾就落去食早餐喇!


 



No comments:

Post a Comment