Wednesday, June 3, 2009

哎呀...




2009-06-02 (Tuesday)

今日lunch見竟然有salad食咁就要啦
係一盒盒個d入面有carrot, 西芹, cheese, 椰菜, olive, 青瓜etc.
我落左少少thousand island dressing...
其實盒野我食左好少因為我唔食carrot,西芹同olive
揀飲擇食到不得了架我

食完上左三堂心知不妙 - 絞肚痛
解決完之後都仲係絞下絞下咁
到依家都仲絞唉

其實我好易就會肚屙
一食錯少少野就絞架喇...
十二月反香港連打兩日邊爐絞住咁搭飛機真係最經典
食完比較油膩既野之後我都好快會肚痛
擺到明遺傳左媽咪腸胃唔好
曾經試過持續胃痛幾個星期搞到去照脾胃
最後醫生話咩事都無可能因為壓力大
咁又係既個陣會考緊麻

篇blog無相好似好dry咁
繼續back to the past俾大家睇下啦
起馬四年前影因為myla仲係度

超大粒既strawberries就咁俾我細佬ruin左
不過我細佬真係唔同左樣同高左好多
都唔知今次反去佢會唔會高過我
一高過我就壓反矮佢先!











No comments:

Post a Comment